سامانه های دانشگاهی ققنوس

شرکت فناوری اطلاعات ققنوس با شناسایی نیازهای دانشگاهی کشور برای ارتقاء سطح علمی دانشجویان اقدام به تهیه سامانه های دانشگاهی نموده است سامانه های دانشگاهی عبارتند از : سامانه اساتید ، مدیریت همایش ها ، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی ، باشگاه پژوهشگران جوان ،مدیریت نیروی انسانی ، مشاوره آنلاین ، شبکه آزمایشگاهی

کد : 48

سامانه اساتید

این پایگاه شامل لیست اسامی اعضاء هیات علمی و سایر اساتید دانشگاه می باشد که برای هر استاد دو صفحه خانگی به زبان های فارسی و انگلیسی در نظر گرفته شده است.

در هر صفحه امکانات زیر به دو زبان فارسی و انگلیسی مشاهده می گردد


اطلاعات فردی

سوابق تحصیلی

مقالات

همایش ها و کنفرانس ها

کتاب ها و تالیفات

عضویت در مجامع علمی

زمینه های تدریس

طرح های پژوهشی(شامل مجری و همکار)

افتخارات

سوابق اجرایی

دانشجویان کارشناسی ارشد(شامل راهنمایی، مشاوره، و داوری پایان نامه های کارشناسی ارشد)

دانشجویان دکتری (شامل راهنمائی، مشاوره و داوری پایان نامه های دکتری )

راه اندازی ها و بنیان گذاری ها

عضویت در تیم داوری مجلات علمی پژوهشی

عضویت در هیات تحریریه مجلات علمی پژوهشی

سوابق اجرایی کارگاه های آموزشی، پژوهشی برگزار شده

نظریه ها، نوآوری ها، اختراعات و اکتشافات

بنیان گذاری، طراحی و راه اندازی

و.... برای هر استاد یک شناسه کاربری و رمز عبور در نظر گرفته شده است که هر استاد بتواند اطلاعات صفحه خانگی خود را ویرایش نماید.

امکان گرفتن خروجی از سیستم به صورت نمودار های دلخواه وجود دارد.

امکان گرفتن cv برای هر استاد. هر استاد می تواند رزومه خود را به صورت یک فایل مشاهده و پرینت نماید.

امکان اعلام برنامه آموزشی در صفحه اختصاصی هر استاد.

امکان قرار دادن گالری تصاویر توسط هر استاد در صفحه اختصاصی مربوط به خود و تعریف سطح دسترسی برای افرادی که از این گالری بازدید می کنند.

امکان قرار دادن اطلاعیه توسط هر استاد در صفحه اختصاصی مربوط به خود و تعریف سطح دسترسی برای افرادی که از این اطلاعیه بازدید می کنند.

امکان قرار دادن جزوه توسط هر استاد در صفحه اختصاصی مربوط به خود و ایجاد سطوح دسترسی برای افرادی که به این جزوه دسترسی پیدا می کنند.

امکان ثبت نام دانشجویان در این سامانه و ارسال درخواست برای اساتید مورد نظر جهت ایجاد ارتباط علمی بین استادان و دانشجویان و دسترسی به جزواتی که هر استاد در صفحه خود قرار می دهد.

امکان اطلاع رسانی از وضعیت ثبت نام دانشجویان در این سامانه و تایید از طریق ایمیل و پیامک.

هر استاد می تواند به صورت رایگان عضو سیستم پیام کوتاه شده و در صورت تمایل از طریق سیستم برای دانشجویان خود پیامک ارسال نماید.

علاوه بر این سامانه قابلیت مدیریت و تایید نمایش اطلاعات وارد شده توسط اساتید، بوسیله مدیریت سیستم را دارا می باشد.

 

سامانه همایش


با توجه به نیاز مراکز پژوهشی به سامانه ای جهت معرفی و مدیریت همایش های برگزارشده ، سامانه مدیریت همایش فونیکس ، طراحی و راه اندازی شد.

با استفاده از این سامانه می توان یک وب سایت کلی برای تمامی همایش ها و یک وب سایت زیر مجموعه به ازای هر همایش داشت که می توان قسمت های زیر را در آن مدیریت نمود.

 

مدیریت همایش ها : شامل تعریف و مدیریت کلی همایش شامل اطلاعات اولیه هر همایش ، تاریخ شروع و پایان همایش ، آغاز و پایان ثبت نام در همایش ، شروع و پایان داوری ، اصلاح مقالات ، ارسال پیوست ها و غیره

مدیریت محورهای همایش ، کمیته ها و غیره

مدیریت محورهای همایش ، کمیته ها و غیره

مدیریت امور مالی : شامل مدیریت هزینه ها ، حساب ها و ...

مدیریت مقالات

مدیریت اخبار و اطلاعیه ها

و غیره


سامانه برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی


با توجه به نیاز دانشگاه به سامانه ای جهت معرفی و مدیریت دوره های آموزشی آزاد ، این سامانه طراحی گردیده است که نیاز های برگزارکنندگان و کارآموزان را مرتفع نماید.

امکانات :

مدیریت، تعریف و دسته بندی دوره های مختلف که شامل توضیحات کلی مربوط به دوره اعم از تاریخ شروع و پایان ثبت نام در دوره ، ظرفیت هر کلاس ، قیمت ، مدرس و غیره می باشد.

امکان تعریف تخفیفات مختلف جهت انواع کاربران تایید شده

مدیریت کاربران و اساتید در گروه های مختلف

مدیریت امور مالی شامل تعریف انواع حساب

مدیریت درخواست ها که شامل گزارشات مختلف از قبیل مشاهده لیست شرکت کنندگان و غیره می باشد.

صدور گواهی نامه

 دریافت لیست حضور و غیاب دانشجویان و ورود نمرات دانشجویان

 

باشگاه پژوهشگران جوان


با توجه به نیاز مدیریت امور اداری و پرسنلی دانشگاه ، سامانه ای پیاده سازی گردید که در آن موارد مورد نیاز ، جهت استفاده پرسنل و اساتید دانشگاه در دو بخش زیر در نظر گرفته شده است

امکانات :

مدیریت و تعریف انجمن های علمی

مدیریت اعضای انجمن ها و باشگاه ها

مدیریت طرح های پژوهشی

مدیریت تسهیلات

مدیریت اخبار و اطلاعیه ها

مدیریت فعالیت ها اعم از کارگاه های آموزشی ، سمینار ، سخنرانی ، بازدید علمی و غیره

مدیریت پرداخت های کاربران

مدیریت جزوات


مدیریت نیروی انسانی


: با توجه به نیاز مدیریت امور اداری و پرسنلی دانشگاه ، سامانه ای پیاده سازی گردید که در آن موارد مورد نیاز ، جهت استفاده پرسنل و اساتید دانشگاه در دو بخش زیر در نظر گرفته شده است

الف) قسمت مدیریتی

فیش حقوقی

مدارک و مستندات : جهت مدیریت و تعریف مدارک و مستندات پرسنل و اساتید ؛ مانند مدارک شخصی ، احکام ، ابلاغات و غیره

مدیریت آزمون : امکان مدیریت سوالات به تفکیک منابع و بخش های هر دوره آموزشی

برگزاری آزمون انلاین ، ویژه پرسنل مختلف و در زمان های تعیین شده

مدیریت دوره های آموزشی شامل تعریف دوره های آموزشی با امکان دریافت نمرات از ازمون و یا به صورت دستی

صدور گواهی نامه

گزارشات مختلف اعم از لیست حضور و غیاب ، شرکت کنندگان و غیره

شرکت در آزمون

مدیریت مستندات شخصی

مشاهده فیش حقوقی


سامانه مشاوره آنلاین


با توجه به نیاز واحد مشاوره دانشگاه به سامانه ای جهت ارائه مشاوره آنلاین این سیستم طراحی و راه اندازی گردید.

امکانات :

مدیریت مشاوران و گروه های مشاوره

مدیریت درخواست ها

هرمشاور می تواند درخواست های مشاوره ی مربوط به خود را از کاربران متفاوت ، مشاهده و مدیریت نماید و پاسخ های لازم را به آن ها ارائه دهد.

هر کاربر می تواند با ثبت نام در سایت به صورت مخفیانه ، از مشاوره ی مشاور مورد نظر خود ، بهره مند شود.


شبکه آزمایشگاهی


با توجه به نیاز دانشگاه به سامانه ای جهت مدیریت آزمایشگاه های موجود ، این سامانه طراحی گردیده است که نیاز های شبکه ازمایشگاهی هر دانشگاه را تسهیل نماید

مدیریت، تعریف و دسته بندی آزمایش های مختلف که شامل توضیحات کلی مربوط به آزمایش اعم از ، قیمت ، آزمونگر و غیره می باشد. .

امکان تعریف تخفیفات مختلف جهت انواع کاربران تایید شده

امکان تعریف اعتبارها در سطح های مختلف جهت کاربران متفاوت

مدیریت کاربران و آزمونگران در گروه های مختلف

مدیریت امور مالی شامل تعریف انواع حساب

مدیریت درخواست ها که شامل گزارشات مختلف از قبیل مشاهده لیست درخواست کنندگان و غیره می باشد.

صدور نتیجه آزمایش

هر آزمونگر امکان مشاهده لیست آزمون های تایید شده مرتبط با خود و ثبت نتیجه ی آزمایش را خواهد داشت.

هر فرد می تواند با ایجاد یک حساب کاربری برای خود نسبت به درخواست انجام آزمایش های مورد نیاز خود اقدام نماید ، همچنین می تواند نتیجه آزمایشات انجام شده را دریافت کند و برایند امور مالی مربوط به خود را مشاهده نماید.

-------------------------------

پشتیبانی:

• شرکت فناوری اطلاعات ققنوس در راستای خدمات پشتیبانی، امکان پشتیبانی به صورت حضوری، آنلاین و غیر حضوری را برای شما عزیزان فراهم آورده است. ارائه پشتیبانی فنی هر یک از سامانه های ققنوس همیشه به صورت رایگان میباشد.

• پس از تحویل سامانه مورد نظر به ارگان مربوطه، پشتیبانی غیر فنی برای یک ماه، هدیه ققنوس به شماست و پس از آن مشمول هزینه می باشد.

-------------------------------

 




اتوماسیون اداری ققنوس

شرکت فناوری اطلاعات ققنوس کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات ققنوس می باشد